blijft niet draaien in DRIVE

3 reacties

Merk
Klassiekers
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1969
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-08-2005 16:47

[36013] hello,

ik heb een probleem met mijn 69 mustang met 302 V8 blok.

de blok en bak zijn volledig gereviseerd, nieuwe en iets zwaardere nokkenas erin (280H van comp cams), en een holley 600 carb met sproeiers van maatje 70. nu, in PARK doet de motor het uitstekend, maar van zodra ik de bak in versnelling zet valt de motor stil. in PARK heb ik 0.7 bar vacuum, maar in DRIVE nog maar 0.3 bar vacuum, met dus ten gevolge dat mss de vacuum vervroeging ook niet meer genoeg geeft? heb de motor dan draaiende gehouden in DRIVE, en dan naar stationair toerental afgeregeld en de voorontsteking terug afgeregeld naar 6° voor, maar als ik dan de bak terug in PARK zet, dan schiet het toerental naar een dikke 2500 tr/min.

hulp is meeeeer dan welkom, ben beetje ten einde mogelijkheden..

alvast bedankt,

harald