Geplaatst: 23-11-2007 0:00
[93465]hoi
ik heb een probleem dat deze auto niet stationair start
al je hem start als ie koud is dan slaat ie elke keer af ( hij loopt ook niet op tot 1500 toeren van de shoke dan moet je gas geven om hem aan de praat te houden met je gaspendaal heel ff )
als ie warm is is het starten en lopen voor de rest rijd hij goed
ik heb het gasklephuis al schoongemaakt
bougie vervangen
koelvloeistof temperatuur sensor vervangen van de ecu
er zitten ook geen fouten in
wie heeft het wel eens vaker mee gemaakt ? of wie weet een oplossing ?