Geplaatst: 20-11-2007 9:30
[93272]de koelvin deed het eerst niet, totdat ik tegen een multi stekker bij de linker veerpoot aan stote . nu draait de koelvin konstant alleen begint de motor nu af en toe beroerd te lopen en in te houden en op dat moment stopt de koelvin met draaien
welke ford specialist zegt dit wat