Geplaatst: 24-11-2007 12:25
[93507]hallo,
ik had deze zaterdag ochtend een klant afgesproken voor de thermostaat te vervangen.de temperatuurmeter loopt niet goed op, pas na een hele lange rit.
na veel speurwerk de thermostaat gevonden boven de aircopomp, maar hoe ga je daar bij komen?????
ik zie namelijk de 3 boutjes nog niet eens zitten, laat staan de waterslangen verwijderen
iemand een idee?????????????????