Geplaatst: 02-12-2003 11:49
[6854] Op het dashboard brandt het airbag lampje niet.
Als storing geeft de uitlees computor kinderzitherkenning defect aan maar deze hebben wij vervangen en dat helpt niet.
Het lampje in het dashboard heeft al 4 jaar niet gebrand, de klant weet niet beter dat er geen lampje zit.
Sinds feb 2003 brandt het airbag lampje naast de versnellingspook dat de airbag rechts is uitgeschakeld.