Geplaatst: 05-08-2005 16:22
[36073] probleem met een c5 v6
de auto blijft storing (anti vervuilingssysteem werkt onvoldoende)aangeven op display.
de eerste keer liep de motor ook niet goed en kwamen we er achter dat de katalysatoren niet meer goed fuctioneerde dus hebben we deze toe vervangen samen met de lambda sondes.
de auto heeft toen een tijdtje zonder problemen gereden maar de storing op het display kwam weer terug alleen bleef de motor nu wel goed lopen.
met storing uitlezen kwam naar voren dat de gaspedaalsensor defect zou zijn, deze hebben we ook vervangen.
de auto heeft een week zonder storing gereden maar is dus weer terug. hij blijft steeds de gaspedaalsensor aan geven
we hebben ook de bedrading gecontroleerd maar dit was ook in orde
heeft er iemand een idee