Geplaatst: 04-12-2003 15:43
[6956] Net gelezen op internet: iedereen die een kapotte luchtmassameter heeft laten vervangen kan van Pon een bedrag terug krijgen.Ook de nieuwe luchtmassameters zijn nu 70 pct gpedkoper.Of het zo is weet ik niet, maar er zijn nogal wat van vervangen dus doe je voordeel.Zie ook Autoworks.nl