Geplaatst: 12-10-2006 20:05
[65728] HOI, ik heb een accord sinds een maand is mijn motor gaan trillen tijdens stationair.
Hij rijdt verder goed en trekt ook goed.
Tijdens het rijden voel je de trilling niet.
Alleen stationair.
Het lijkt alsof de airco aanslaat, zo een trilling voel je. wat kan het zijn?????
Kan het de injectorren zijn of de kleppen????????????????