Automaat doet soms raar!!

8 reacties

Merk
Audi
Model
A6
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5TDI BDG motor
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-10-2006 22:19

[66202] Het probleem is dat hij soms niet achteruit wil rijden, het probleem doet zich al voor als het contact opgezet word. Op het dashboard begint de indicator te knipperen, als je hem dan in R zet doet hij gewoon niets, hij rijdt gewoon niet! Ik heb hem dan uitgelezen en dan komt er steeds in dat de keuzeschakelaar geen of slecht signaal door geeft! Als ik de storing dan wis dan blijft het soms een week weg maar soms komt het ook voor dat hij de zelfde dag weer in storing gaat!

Weet iemand of dit probleem bij deze type wagens meer voor komt, de wagen heeft 130000km en is van 7/2003 de dealer zei dat dit een probleem is waar ze nog nooit van gehoord hadden dus dan denk ik ja waar moet ik dan wel een antwoord halen!!