Geplaatst: 22-10-2006 11:17
Geachte lezers,we hebben hier een A4 staan met pompverstuiver die bij het wegtrekken afslaat,je moet ongeveer 1600 tpm draairn anders slaat hij af,normaal moet je eigelijk met stationeer al weg kunnen rijden maar bij deze lukt dat echt niet,geen storingen aanwezig,luchtmeter gewisselt maar geen resultaat,wie weet er raad.
mvg,
Hans l