Geplaatst: 22-10-2006 11:42
Nadat de motor is stilgelegd kreeg ik deze niet meer gestart. Ik heb hem dan terug kunnen starten met start pilote, maar als hij dan weer even stilstond starte hij opnieuw niet meer. Dan heb ik de speciale O-ringetjes tussen de injecteurs en de buisjes bovenop de injecteurs vervangen en heb ik ongeveer 2 weken geen problemen meer gehad.
Nu nadat ik de motor weer heb stilgelegd krijg ik hem helemaal niet meer gestart. Ook niet met startpilote.