Geplaatst: 28-11-2007 12:26
[93753]goedemorgen,
kheb een ml 270cdi uit 2002 automaat
nu doet de tankmeter het niet? zodra je het gereset hebt dan gaat hij weer omhoog maar zakt langzaam weer naar beneden!! nu hoor ik allemaal verhalen van de tellerklok is stuk?? of de vlotter is kapot??
ook start hij wel eens en slaat meteen weer af in het beeldscherm staat dan START ERROR!! wie weet wat het is??