Geplaatst: 28-11-2007 1:23
[93745]hallo,heb een mondeo staan 1800 cc b.jr.2002
als auto stationair loopt en je geeft in een keer gas,dan detoneert de motor duidelijk hoorbaar.
nieuwe krukas met lagerschalen al gemonteerd.
b.d.p. sensor kun je verstellen d.m.v. sleufgaten,dit geeft ook geen verbetering.
iemand een idee?