Geplaatst: 12-12-2003 17:04
[7233] Deze auto start goed en slaat direkt aan maar gaat daarna heel onregmatig lopen en valt soms uit. Wij hebben reeds de stappenmotor vervangen door een gebruikt exemplaar en de temp-zender vervangen.
Ook hebben wij vaak het co afgesteld op 1.5 % bij losse gehaalde lambda sonde en als je de lambda-sonde weer aansluit zakt de waarde weer mooi onder de 0.5 % dus dat werkt wel.
Wie weet raad