afslaan

8 reacties

Opgelost

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
320i
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-12-2003 8:50

Deze auto slaat zo nu en dan zomaar af(stationair draaiende of bij afremmen)En soms bij normaal rijden doet ie heel eventjes stotteren.

We hebben het in de werkplaats na kunnen bootsen,maaaar:het gaat allemaal zo snel,en zo sporadisch dat we het niet op de scope hebben kunnen vastleggen.Wel is gebleken dat de spanning op de injectors en de bobines niet wegvalt.Hij start altijd weer meteen zonder haperen alsof er niets aan de hand is.De fautcode die we krijgen is voor de engine speedsensor,maar ik vraag me af of we ons daar al te veel van aan moeten trekken.Heeft iemand dit probleem ooit gehad,

ik stel jullie ideen erg op prijs.