Geplaatst: 16-08-2005 10:26
[36694] Hallo,
ik heb een vw passat 1.9tdi 74kw bj 2002 ingeruild met het volgende probleem.hier zit namelijk een climatronic paneeltje in van een vw golf type 4,daardoor werkt de airco niet.ook de verlichting in dit paneeltje werkt niet. (de kachel en aanjager werkt prima. de airco is ook gevuld).bij de vw dealer kunnen ze er geen nieuwe software in programmeren.
is dit probleem op te lossen door eventueel iets door te verbinden of moet ik een heel nieuw paneeltje kopen ?
kosten hiervan vindt ik een beetje hoog 375,= euro excl btw.
BVD.
wolters