Geplaatst: 04-03-2003 21:51
[1493] De motor slaat wat traag aan maar loopt goed Als de motor op lpg overgaat loopt hij op 3 cilinders
Als ik met de scoop meet zie ik bij de goed werkende lpg ventielen een bloksignaal bij de niet werkende een heel slecht signaal
Ik heb ook op de betreffende transistor in het lpg stuurapparaat gemeten en had hetzelfde signaal.Ik heb er een nieuwe transistor in gezet maar dat geeft geen verbetering
Zijn er ook ruilstuurapparaten voor vialle of mensen die ze kunnen repareren?