Geplaatst: 05-03-2003 22:24
Een Citroen Jumpy 1999 motor WJZ start af en toe niet. Op de grijze draad (afsluiter op pomp) varieert de spanning van 1.2 tot 14 volt. Als men tijdens lage spanning ca. 1,5 volt de blauwe stekker losneemt op de pomp loopt de spanning gelijk naar 11.5 volt. Wordt gevoed via gloeirelais. Als men tijdens die lage spanning op de afsluiter tikt, ziet men de spanning varieren. Vermoedelijk is de afsluiter kapot, maar daar ben je zo maar niet bij. Zit helemaal weggewerkt achter metalen schildt. Heeft iemand hier ervaring mee.