mondeo van 2000 een 2.0 tddi loopst slecht,rookt en trekt niet

4 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 tddi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-11-2007 14:14

[93892]hallo,

ik heb hier een mondeo van 2000 staan een 2.0 tddi

we hebbe het massa-vliegwiel vervangen

mee proefgereden ,allemaal perfect

de klant gaat rijden en komt een half uur later terug

de motor schud bijna uit de motorsteunen ,hij rookt, en trekt niet!!!

geprobeerd uit telezen voor zover dat wou

1 storing gehad p0100 luchthoeveelheids meter,gewist ,en komt niet terug

maar de motor loopt nog zo beroerd

heeft iemand eens zoiets gehad

groet maik