Geplaatst: 21-12-2003 13:06
Bij een T4 TDI 88pk uitvoering rookt de motor bij een koude start, dit wordt minder en is pas over als de temperatuurmeter op 90 graden staat. Bij temperaturen boven 12 graden is dit veel minder. De luchtsensor is al vervangen, gloeibougies zijn goed en is aan de kast geweest en geen afwijkende waarde's gevonden. De auto heeft 93.000 km gelopen en gebruikt geen olie.Contact gehad met Pon maar volgens hun geen bekend probleem maar ik weet dat er meer in deze uitvoering er last hebben. Vreemde is dat de ene wel last van heeft en de andere gelijkwaardige uitvoering niet.