4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-12-2003 18:10
Er zit een zware tik in de motor
Het lijkt mij boven in te zitten hebben, we hebben de klepspeling gecontroleerd
de krukaspoelie is het niet
auto ook zonder poelie en multi snaar laten lopen en de tik zit er dan nog in.