Geplaatst: 29-10-2006 0:46
[66838] Hoi, van de mb van ee kennis van mij werkt de centr. vergrendeling dan weer wel dan weer niet.
Batterijën vervangen, zelfde resultaat.
Lastig, aangezien er geen sleutelgat in de bestuurders handgreep zit, en na het openen van het rechterportier is de startblokkering er nog niet af.
Klinkt iemand dit bekend? en heb je ook een oplossing voorhanden?,
Hoor graag, Gr. André