Geplaatst: 24-12-2003 13:02
[7634] Motor loopt onregelmatig stationair bij warme motor.( schommelt tussen 600 en 800 toeren.
Gasklephuis schoongemaakt en weer in basisstand gezet
Geen storingen aanwezig
Temperatuursensor reeds vervangen i.v.m. slecht aanslaan bij koude motor.
Waar nu verder ?