Geplaatst: 10-03-2003 13:31
Als ik stationair de gas intrap, dan komt hij netjes boven de 4000 toeren.
In de 4de versnelling kom je ook boven de 3000 toeren. Schakel ik hem in zijn vijfde, dan blijft het toerental steken rond de 2800 toeren. De auto gaat niet sneller dan 135 km. In normale omstandigheden ligt zijn topsnelheid boven de 190 km.
Weet iemand wat het kan zijn en hoe ik het kan oplossen??
Alvast bedankt!