12 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-01-2005 16:18
[24050] goeiemiddag,we hebben hier een caddy tdi en na 2 dagen start hij slecht,alles nagemeten en gekeken,maar er loopt nog een stroompje van 0,12 A,wij weten het niet,mischien een van jullie.
met vrgr,jan