2.0 HDI, motor in noodloop

10 reacties

Opgelost

Merk
Citroën
Model
Xantia
Type
Xantia
Onderwerp
Motor
Motorcode
HDi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-08-2005 10:27

Heb hier een Xantia 2.0 HDI van bj 2000. Wanneer je de wagen laat door acceleren in 3de versnelling gaat deze in noodloop.

Wagen stilleggen en weer starten en wagen rijd weer normaal. Lampje blijft nog een tijdje branden, maar na 3 a 4 maal gereden te hebben gaat dit terug uit. Heb de wagen nog niet laten uitlezen, maar ik denk dat een Citroen kenner wel raad weet. Alvast bedankt