Geplaatst: 20-08-2005 16:02
[36916] Wij hebben hier een kangoo waarvan de electrische stuur bekrachtigingsmotor niet werkt,er staat wel spanning op.
Is er iemand die ervaring heeft met deze electromotor?
Is deze electromotor te repararen,graag reacties.
Vr Gr Piet