Geplaatst: 24-03-2003 18:03
Opel Astra Bj. 1998, KM 168581 , motor X20DTL met electronische brandstof pomp
klacht van de klant was eerst, storings lampje gaat branden en motor gaat op noodloop lopen
De storing is uitgelezen bij de dealer en de solenoid klep (€ 142.-) is vervangen.
een paar dagen later ging de auto steeds slechter starten, en liep toen helemaal niet meer
Naar de dealer gesleept , die heeft gezocht en geconstateerd dat de electronische brandstof pomp stuk was. (€ 1820.-)
Deze is nu vervangen en hij loopt weer goed.
Is dit niet wat erg snel ? Komt dit vaker voor en wat kan de oorzaak hiervan zijn ?