6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-11-2003 10:30
Auto houdt af en toe in vooral bij terugschakelen, bij optrekken niks geen last. Gasklephuis reeds vervangen alles in basisafstelling gezet! Bougiekabels ook al vervangen en bougies ook! Iemand idee?? Geen foutcodes!!