Geplaatst: 23-08-2005 20:17
[37106] hallo,
Wij hebben bij een arosa het probleem dat de hele auto trilt/tordeert bij 1800-2000 tpm. Uitlezen hielp niks en er zitten originele bougies in. de Seat had het erover dat het aan de DIS ontsteking kan liggen? De koppelingset is vernieuwd en de distributie stond meende ik 3 tanden verkeerd toen hij werd ingeruild... Is ook reeds goed gezet en riem vernieuwd. Compressie gemeten is ook goed. Iemand tips wat het misschien kan zijn? Weet niet wanneer we weer naar de auto kijken, maar tips zijn altijd welkom!
Het gaat om een 1.4 MPI
Met vriendelijke groet,
Frens Lubberts