Geplaatst: 02-11-2006 22:57
Ik heb mijn brandstoffilter vervangen,en diverse malen het systeem ontlucht,maar er komt gewoon geen diesel in mijn brandstoffilter.
Weet iemand of hier ook een brandstofopvoerpomp in de tank aanwezig is en zoja is deze gemakkelijk te vervangen???