moeilijk aanslaan

4 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-01-2005 17:06

[24350] Hallo allemaal

Ik heb twee probleempjes met een mondeo diesel met roterende pomp.

1- Als het koud is net ondernul slaat de auto moeilijk aan!

De gloeipitten zijn al vervangen!

2- En wanneer de portieren met de afstands bediening zijn geopend gaan ze soms vanzelf of op slot of ze blijven open gaan dwz de motortjes van de bediening hoor je dan! Ook tijdens het rijden!

bvd voor je reactie!! Gertjan.