Geplaatst: 16-01-2005 17:06
[24350] Hallo allemaal
Ik heb twee probleempjes met een mondeo diesel met roterende pomp.
1- Als het koud is net ondernul slaat de auto moeilijk aan!
De gloeipitten zijn al vervangen!
2- En wanneer de portieren met de afstands bediening zijn geopend gaan ze soms vanzelf of op slot of ze blijven open gaan dwz de motortjes van de bediening hoor je dan! Ook tijdens het rijden!
bvd voor je reactie!! Gertjan.