Geplaatst: 26-08-2005 14:09
[37274] Bij deze auto gaat ca. 6 keer een piep.zoemer over en stopt dan weer. Er gaat niets branden op dashboard. Van de week heel eind gereden, (150 km) en dan is het constant. Nu in de buurt hoor je op dit moment weer niets. Wie weet raad. Is dit uit te lezen?