Twee keer afgesleept in Spanje

6 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-03-2003 21:32

[1722] Op de terugweg naar Nederland kom ik twee keer tot stilstand met nog 10 - 12 liter in de tank. De eerste keer heb ik het brandstoffilter laten vervangen, echter na 700km stond ik weer stil met nog genoeg brandstof. (na een uur blijkt hij wel weer gewoon te starten) Het probleem blijkt zich voor te doen bij lange afstanden achterelkaar. Als ik de tank in korte etappes leegrijdt gaat het echter goed, hoewel als note moet worden aangevoerd, dat het reservelampje niet gaat branden. Ik vermoedt dat er rommel in de tank zit, of dat er iets met de pomp is. heeft iemand een suggestie.