Geplaatst: 03-11-2006 16:16
[67211] Storingscode P0411 komt ongeveer maandelijks 1x voor.
Doorstroming luchtinblaassysteem,slangen en leidingen gecontroleerd.
Wanneer moet het luchtinblaassysteem werken?(ik dacht bij koude motor)
Wie heeft dit vaker aan de hand gehad en wat is de oplossing?
De laatste keer ging het lampje aan bij warme motor op de snelweg.
De auto rijdt verder prima.
Alvast bedankt,Michael.