Geplaatst: 01-04-2003 18:52
Ik ben met een 406 coupe bezig RFR motor 1999
Stationair is hij af en toe niet stabiel gaat soms naar 1500 toeren Als je met constante snelheid rijd voel je hem ligt haperen bij diverse snelheden en versnellingen,er zijn geen foutcodes Bij optrekken en acceleren rijd hij prima,het is of hij iets te kort benzine krijgt ,de lambdasensor regelt mooi af
en ik heb de mapsensor met een andere gewisseld ,geen resultaat
Kunnen injectoren dit veroorzaken of misschien aanslag op de kleppen?