Olieniveau lampje (oranje) gaat branden zodra de motor warm wordt

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5D
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-11-2006 10:29

[67388] Olieniveau lampje (oranje) gaat branden zodra de motor warm wordt.

Pas de cilinderkop vernieuwd,omdat die gescheurd was.

Er kwam witte rook uit de uitlaat.

Een week er voor is de klant naar me toe gekomen omdat het olie lampje af en toe

ging branden.

Er zat genoeg olie in

Wie weet wat het is???