Geplaatst: 06-11-2006 10:29
[67388] Olieniveau lampje (oranje) gaat branden zodra de motor warm wordt.
Pas de cilinderkop vernieuwd,omdat die gescheurd was.
Er kwam witte rook uit de uitlaat.
Een week er voor is de klant naar me toe gekomen omdat het olie lampje af en toe
ging branden.
Er zat genoeg olie in
Wie weet wat het is???