Geplaatst: 05-11-2006 13:41
ik heb een probleem met een a6 2.5 tdi, als je met de auto na het optrekken met een constante snelheid gaat rijden begint de auto te stoten/inhouden
ik heb de auto uitgelezen en er staan geen foutkodes in en in de datalijst staan volgens mij ook geen afwijkende
waardes.
en ik heb de luchtmassameter vervangen,dit gaf ook geen verbetering.