Geplaatst: 12-08-2005 19:49
[36505] hallo ik heb een golf 2 gti. maar helaas heb ik geen 5e versnelling meer.alle andere doen het wel goed. is dit een kwestie van schakelstang afstellen?zo ja,,hoe? er zit wel aardig wat speling op het schakelmechanisme,kan dit kwaad?
wie kan mij uit de brand helpen? bvd.