2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-01-2005 17:31
we hebben op de draad bij de ventilator geen spanning , de weerstand al vervangen. maar hoe wordt de ventilator aangestuurd en geschakeld .
bedankt Henk.