Geplaatst: 28-12-2007 17:24
Wat betrefd de bobine signaalmeting, als dat zo is dan is je motor ecu defekt. Mits de massa's van de motor ecu in orde zijn.
Een schema kan ik je helaas niet bezorgen
Welk merk bobine zit er op ? Electrofil of sagem ? Electrofil heeft afgeronde achterkant en sagem een rechthoekige. De sagem bobines zorgen wel eens voor storingen die de motor ecu vernielen.
Het bedrijf AC tronics kan de ecu denk ik wel testen/repareren.