Geplaatst: 31-01-2005 19:45
heb een laguna 2l ide binnen staan die stationair rot loopt als hij boven de 1000 tr komt loopt hij perfect kop er afgehad keppen schoongemaakt reinigingsmiddel in brandstof gedaan geen afwijkijningen op de clip heeft iemand hier ervaring mee