Geplaatst: 31-01-2005 21:47
In onze werkplaats staat een boxer 2.2 HDI. De motor wil niet aanslaan. alle zekeringen goed. Starttoerental is goed. Lage drukpomp goed. Motor ebe is niet geblokkeerd. sleutels zijn correkt ingeleerd. Bots schakelaar is ok. Massa motor ebe is in orde. In meting gegevens lees ik een druk af van plusminus 150 bar tijdens starten. !? Lijkt mij toch voldoende? Auto komt sinds vrijdag uit de schade werkplaats is daar rijdende weggegaan. En deze morgen wil de motor niet meer aanslaan.
Wie heeft nog een goede tip ?