probleempje

4 reacties

Merk
Land Rover
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
diesel of benz
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2006 22:36

[67949] Ik heb even een domme vraag,

ik was nieuwgierig over alle hendels die een landrover serie 3/2 , (109,88)..

ik weet welke de versnellings pook is dat is geen probleem , maar er is nog 1 grote en 1 kleine hendel , waar zijn deze van ? , ja van de hoge gearing en lage , en 4x4 of 4x2 dat weet ik maar kan iemand me uitleggen hoe ik dat in schakkel ?..

En vroeg me af ,je kan zeker neit het diff op lok zettten via een hendel ? , dan moet ik zeker een airlock in bouwen , Kan mij iemand wat meer uitleg geven en messchien dingen waar ik mee moet opletten als ik er 1 ga kopen want dat ben ik namelijk van plan..

Gr uit frieslan