Geplaatst: 01-02-2005 19:27
Weet iemand raad? Heb een jumper van bj 2000 in de garage staan
Met zeer hoge co waarde,constant tussen 9 a 11!
Al bijna alles geprobeert met geen beterschap!
Al bij iemand voorgekomen of wat raad?
Is 2000cc benz motortype rfw met injec MM iaw 8 p11 (is type van injectiecomputer)
Alvast dank!