Geplaatst: 05-02-2005 8:42
[25500] Zijn er nog mensen met dit probleem?(stilo 80PK)
Tussen 1500 en 2200 tr/min volgas geven in 3° 4° of 5° versnelling geeft flinke trillingen en inhouden van de auto.Vliegwiel is vervangen,het is veel minder erg nu maar niet OK.De trillings dempers in het vliegwiel zouden door slaan bij max belasting en het trillen veroorzaken.Kent iemand dit probleem?
Een ander probleem is het vreselijke geluid van de achterremmen bij het remmen na achteruit rijden.Niet veel aan te doen volgens de dealer?Iemand een voorstel?