Geplaatst: 14-11-2006 19:59
Hallo geachte techneuten,
Wij hebben een Patrol 2.8 TD uit 1991 met 248000km gelopen.
Deze heeft bij stationair lopen geen oliedruk.
Bij hogere toeren een druk van 4,5 Bar.
Bij los laten gaspedaal zakt oliedruk eerst terug naar 1,5 en valt dan plotseling helemaal weg.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Graag uw hulp