3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-08-2005 23:47
[36789] Sinds kort heb ik motorolie in de koelvloeistof.
Heb de koppakking al vervangen en de cilinderkop en motorblok laten afpersen.
Wie weet er raad, of heeft het ook meegemaakt