Geplaatst: 15-05-2003 18:10
[2377] wij hebben een forester 2.0 turbo waarvan de co-uitstoot stationaire te hoog is.
4-gas meting bij 3000rpm is perfect.
brandstofsysteem is al uitgelezen bij de dealer maar deze geeft geen fouten aan.
lambda-sonde is al vernieuwd maar dit geeft geen resultaat.