co te hoog

2 reacties

Merk
Subaru
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-05-2003 18:10

[2377] wij hebben een forester 2.0 turbo waarvan de co-uitstoot stationaire te hoog is.

4-gas meting bij 3000rpm is perfect.

brandstofsysteem is al uitgelezen bij de dealer maar deze geeft geen fouten aan.

lambda-sonde is al vernieuwd maar dit geeft geen resultaat.