Geplaatst: 22-12-2003 20:35
[7584] Dag allemaal
was laats een beurtje aan het doen aan een Ford Orion en merkte onder het rijden dat hij naar L trok bij 80km per uur dit moet je echt corrigeren anders ga je de linker weg helft op weet iemand wat dit kan zijn bij andere snelheden rijdt hij normaal
de mensen hebben nog niks gemerkt!