Bij 80km peruur trekt hij naar links dit moetje corrigeren!

6 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-12-2003 20:35

[7584] Dag allemaal

was laats een beurtje aan het doen aan een Ford Orion en merkte onder het rijden dat hij naar L trok bij 80km per uur dit moet je echt corrigeren anders ga je de linker weg helft op weet iemand wat dit kan zijn bij andere snelheden rijdt hij normaal

de mensen hebben nog niks gemerkt!